pondělí 10. října 2011

Day turned upside down

Odpusťte mi to slovo..Odpusťte že to tak musím říct..Jsi fakt b..A nebo já tam doplním nějaké jiné slovo..
Tipický příklad našich (ne)milých učitelů na gymnázium prosím.Miluju tuhle větu.Ale v okamžiku kdy si to s tím "nevkusným" slovem,které aspoň na 5 minut  rozbije tu nudu,která koluje třídou,rozmyslí a doplní to vkusné,mám sto chutí mu taky něco říct.Zase jsem se nezasmála.Zase nuda.Zas další úloha a čtení textu z učebnice,které čteme mimochodem po 5.Soused vedle mě usíná a učitel ho po konci hodině probouzí..Smůla,spí jak zařezanej:DKonečně výtlem.To to trvalo.

Jsem b...Mám to říct?Já radši doplním "vkusnější" slovo.Ale zasloužím si to.Hrozně blbá.Zapomněla jsem na narozeniny kamarádky.Jsem ještě kamarádka?Slíbila jsem jí,že jí hned další den koupím dárek.Zapomněla jsem.Jsem ještě kamarádka?Asi ne.Nesnáším se:(Když už jsme u toho,co mám kámošce koupit,abych si to u ní ještě vyžehlila?Poraďte mi někdo prosím,jestli vás něco napadá,budu ráda za každý nápad;)

Jak si vylepšit život?jednoduše!
1,čtěte
2.zvýšíte si tím fantazii a budete chytřejší
3.každý den budete v klidu
4.doplníte si slovní zásovu
5.NEZAPOMÍNEJTE PROSÍM NA NAROZENINY TĚCH NEJBLIŽŽŠÍCH!
Poznámka:už vím proč jsem tak b..vy víte;)

Stahuju si skvělé písničky,které nejsou zrovna ty nejnovější pecky hitparád a hrajou je v každém rádiu.No možná někdy.:)Leze na mě zima..Vánoce a všechno s nimy spjaté.Člověk si to ani neuvědomuje,ale vždycky,když přichází ten nádherný PODZIM,všichni ho přeskočí rovnou na zimu a Vánoce.Např.:V Kauflandu už mají Vánoční výzdobu.
Kdo by to byl řekl?;D

Přidávám aspoň krásnou,na uklidnění!Tak relaxujte;)

Žádné komentáře:

Okomentovat