středa 26. října 2011

Prostěradlo

Myslím,že začíná nový podzim.Miluji bláto,deštivo,pestré šály,krásně barevné listí,čaje a deštníky.Ikdyž podzim nepatří zrovna mezi mé oblíbené roční období.Původně jsem tohle prostěradlo měla dostat k svátku v září,ale došlo až teď:DChtěla jsem nějaké s drobnými motivy.A nakonec si vybrala s drobnýma kvítečkama.To ale za žádnou cenu nemohly pochopit prodavačky.Řekla jsem jim dost jasně,že bych prosila povlečení s drobnými kvítky,ale místo toho mi cpaly nějaké ošklivé oranžové povlečení s velkými slunečnicemi a ostře růžové prostěradlo.Když jsem jim asi po 5 vysvětlila,že bych ráda s drobnými kytičkami,konečně pochopily.Asi si o mě myslely,že jsem dost vybíravá,protože kvůli mě přeházely celej obchoďák naruby,aby našly jedno jediné povlečení,které by mě konečně uspokojilo:)A pochopily dobře.Moc se mi líbí a jsem s nim spokojená.Asi bych jim měla zatleskat;D






                                                                Nalaďte se;)

Žádné komentáře:

Okomentovat