úterý 27. září 2011

Have there been beautifully


Zítra asi ve 4:00 ráno jedeme na  druhou dovolenou do Itálie!Na tom samým místě jsme byli v červnu s babičkou,a té se tam chtělo jet znova.Jedem jen na 5 dnů,ale jsem nehorázně šťästná,že můžu opustit školu:D a ještě někoho,kdo mě poslední dobou hrozně štve..;(Těším se na každodenní mochito,nakupování,opalová a "surfování" se sestřenkou na lehátku:D(hrozná sranda:D),palačinky s nuttelou,noční toulání po kouzelných uličkách,snídání na balkoně,spaní do 10,pizzu a spoustu dobrůtek..Tenhle 5-ti denní zájezd si musím náležitě užít,ta nálada mi musí vydržet aspoň do Vánoc:)

Mou nejlepší tečkou na konec se jednoznačně stalo mini bebe čokoládové:DStrašně jsem si oblíbila takové perníčky v čokoládě,prodávají je jako preclíky,hvězdičky,srdíčka..Miluju je!:)Zítra je státní svátek,tak si ho užíjte;D!

Miluju vonící pera..Mám zatím jedno,které voní jako prací prášek,fakt krásně a hodlám si dokoupit další do zásob!;)



3 komentáře: