úterý 27. prosince 2011

Milý Ježíšku,děkuji..

Vánoce za námi..Vždycky hrozně rychle utečou a já se ani nestačím kochat tou předvánoční atmosférou jako pečení cukroví,zdobení stromečku,vánočních zvyků a dál...Letos jsem je nějak zanedbala,nenapsala Ježíškovi a taky pak nevěděl co mi přinést.Naštěstí se trefil podle mých představ,ale příště si o ty dárky stejně napíšu;)

Z dárků jsem byla nadšená,ale musím je sem všechny vypisovat?Kamkoli se kouknete,všude narazíte na články typu,co jsem dostala pod stromečkem,co nadělil Ježíšek,dárky k Vánocům atd.Ohrané..
Protože jsem líná od přírody,svůj seznam věcí jsem udělala až teď:DSice je k ničemu,ale mám už alespoň takovou přibližnou motivaci do jara.Mimoto mám dnes narozeniny,čtrnácté.Takže jsem si připravila spoustu písní,věcí včetně wishlistu a dalšího jako takové prémie,když už je dneska můj den:D

WISHLIST


  • Kruhová šála C&A
  • Jelení taška s kosmetikou s.Oliver
  • Punčocháče(Už je mám,akorát v hnědém provedení..Jsou krásné a teď k nim scháním sukni,máte nějaké typy?) H&M
  • Šátek H&M
  • Prstýnek labuť Romwe
  • Náušnice H&M
  • Košile s páskem Tally Weijl
  • Svetr(všude ho scháním,je úžesný!!) Tally Weijl
  • Drsňák medík Lush
  • Náhrdelník Romwe
  • Candy Cane Lush
  • Prstýnek jelen  Romwe
Neskutečně ujíždím na všech těch koledách,vánočních písní a hlavně na téhle.




Tahle je natáčená v našem městě:)

A aby jsme nezůstaly jen u těch Vánoc,vrací se mi neustále do hlavy písnička od Davida Krause-Nevinná.
Je nevinně krásná:D


A dost už!:DVšechno si stejně neposlechnete,ale bylo by to fajn..Hrozně vás to uklidní a k tomu si pusťte nějaký film nebo hru;)Vánoce jsou svátky klidu;))

A abych nezapoměla:Veselé Vánoce a šťastný Nový rok!

1 komentář: